Avbestilling

Kjøpte billetter utført via vår nettside

Billetten kan ikke byttes/endres, men den kan avbestilles. Hvis billetten avbestilles her innen tre timer før avreise, får du 90% av billettprisen refundert. Hvis billetten avbestilles her innen en time før avreise, får du 55% av billettprisen refundert. Det gis ingen refusjon for billetter som avbestilles mindre enn en time før avreise.

Tur/retur billetter har eget billettnummer for "utreise" og eget billettnummer for "returreise". Du kan avbestille utreise eller returreise helt uavhengig av hverandre hvis behov iht. våre avbestillingsfrister. Eller du kan avbestille hele din tur/retur reise samtidig, avbestillingsfrister iht. avreisetidspunkt behandler vi adskilt hver for seg for tur og retur reise.

Beløpet som refunderes går tilbake til Vipps / Visa / MasterCard kortet/kontoen som ble benyttet ved billettkjøpet. Tapte reiseutgifter må tas via egen avbestillings- eller reiseforsikring.

Reservasjoner utført via vår nettside

Billetten kan ikke byttes/endres, men den kan avbestilles. Reisende bes om å utføre avbestillinger her i god tid før avreise.

Tur/retur billetter har eget billettnummer for "utreise" og "returreise". Du kan avbestille utreise eller returreise helt uavhengig av hverandre hvis behov iht. våre avbestillingsfrister. Eller du kan avbestille hele din tur/retur reise samtidig.

Tapte reiseutgifter må tas via egen avbestillings- eller reiseforsikring.

Reisende som har reservert billetter med Kolumbuskort med Reisepenger/Bedriftskonto, og som ikke møter opp til avgang, faktureres 75% av pris på enkeltbillett.

Reisende som har reservert billetter med Kolumbuskort (med 30-dagersbillett) eller Kolumbus Mobilapp (med HjemJobbHjem-billett / Kombibillett / Ungdomsbillett), og ikke møter opp til avgang, faktureres 75% av pris på enkeltbillett.

Reisende som har reservert billetter for reise med bobil på Lysefjorden og ikke møter opp til avgang, faktureres 75% av pris på enkeltbillett.

Stavanger 24.7.2021

Vi fant ingen bestilling med angitt billettnr. og mobilnr. Sjekk at du har skrevet riktig informasjon eller send en e-post til avbestilling@kolumbus.no så skal vi se nærmere på saken din.
Bestillingen er allerede kansellert.
Vi fant ingen bestilling med angitt billettnr. og mobilnr. Sjekk at du har skrevet riktig informasjon eller send en e-post til avbestilling@kolumbus.no så skal vi se nærmere på saken din.
Bestillingen er allerede kansellert.
De to billettnummer du har skrevet inn, hører ikke til samme bestilling. Du må avbestille dem hver for seg.
(skriv det slik det står på billetten din)
(kan endres om du vil ha bekreftelsen til annen e‐post)
Dine billetter blir avbestilt iht. våre vilkår når du trykker på Avbestilling billetter
Din billett blir avbestilt iht. våre vilkår når du trykker på Avbestilling billett