Avbestilling billett

- Avbestilling av kjøpte billetter utført via vår nettside:
Billetten kan ikke byttes/endres, kun avbestilles. Hvis billetten avbestilles her innen seks timer før avreise, får du 95 prosent av billettprisen refundert. Hvis billetten avbestilles her innen tre timer før avreise, får du 50 prosent av billettprisen refundert. Det gis ingen refusjon for billetter som avbestilles mindre enn tre timer før avreise.

Tur retur billetter har eget billettnummer for "utreise" og "returreise", og kan avbestilles hver for seg eller samtidig iht. våre avbestillingsfrister.

Beløpet som refunderes går tilbake til Visa-/MasterCard-kortet som ble benyttet ved billettkjøpet. Tapte reiseutgifter må tas via egen avbestillings- eller reiseforsikring.

- Avbestilling av reservasjoner utført med Kolumbuskort med Reisepenger/Bedriftskonto via vår nettside:
- Avbestilling av reservasjoner utført med Kolumbuskort (med 30-dagersbillett) via vår nettside eller Kolumbus Mobilapp (med Ungdomsbillett / Kombibillett):
- Avbestilling av reservasjoner utført for bobil på Lysefjorden via vår nettside:
Billetten kan ikke byttes/endres, kun avbestilles. Reisende bes om å utføre avbestillinger her i god tid før avreise.

Tur retur billetter har eget billettnummer for "utreise" og "returreise", og kan avbestilles hver for seg eller samtidig iht. våre avbestillingsfrister.

Tapte reiseutgifter må tas via egen avbestillings- eller reiseforsikring.

Reisende som har reservert billetter med Kolumbuskort med Reisepenger/Bedriftskonto, og som ikke møter opp til avgang, faktureres 75 prosent av pris på enkeltbillett.
Reisende som har reservert billetter med Kolumbuskort (med 30-dagersbillett) eller Kolumbus Mobilapp (med Ungdomsbillett / Kombibillett), og ikke møter opp til avgang, faktureres 75 prosent av pris på enkeltbillett.
Reisende som har reservert billetter for reise med bobil på Lysefjorden og ikke møter opp til avgang, faktureres 75 prosent av pris på enkeltbillett.

Stavanger 13.01.2020

Vi fant ingen bestilling med angitt billettnr. og mobilnr. Sjekk at du har skrevet riktig informasjon eller send en e-post til avbestilling@kolumbus.no så skal vi se nærmere på saken din.
Bestillingen er allerede kansellert.
Vi fant ingen bestilling med angitt billettnr. og mobilnr. Sjekk at du har skrevet riktig informasjon eller send en e-post til avbestilling@kolumbus.no så skal vi se nærmere på saken din.
Bestillingen er allerede kansellert.
De to billettnummer du har skrevet inn, hører ikke til samme bestilling. Du må avbestille dem hver for seg.
(skriv det slik det står på billetten din)
(kan endres om du vil ha bekreftelsen til annen e‐post)
Dine billetter blir avbestilt iht. våre vilkår når du trykker på Avbestilling billetter
Din billett blir avbestilt iht. våre vilkår når du trykker på Avbestilling billett